Tarif DOBNET Zajíc | DOBNET Internet

     

 

Tarif je určen pro uživatele, kteří vyžadují plynulou práci na webu, hladký provoz služeb jako Skype a plynulé sledování videa..
Až 20 Mbps za 390 Kč/měsíc vč. 21 % DPH

Chcete-li zrychlit stahování dat, zvolte tarif Puma nebo Sokol.

        

 

Tarif je určen pro uživatele, kteří vyžadují plynulou práci na webu, hladký provoz služeb jako Skype a plynulé sledování videa.
Až 20 Mbps za 390 Kč/měsíc
vč. 21 % DPH

Chcete-li zrychlit stahování dat, zvolte tarif Puma nebo Sokol.

Technické podrobnosti


Maximální rychlost stahování  20 Mbps


Maximální rychlost odesílání 5 Mbps


Dostupnost služby> 98 %


Více informací vám sdělíme po dokončení bezplatného technického šetření na místě připojení.

Součásti služby


Připojovací poplatek1 490 Kč


Měsíční poplatek390 Kč


AKCE!* Měsíční poplatek pro nové přípojky — první 3 měsíce  (*Akce platí do 30. června 2018) zdarma


Veřejná IP adresa zdarma


Instalace přípojky zdarma


Měření dostupnostizdarma


Zapůjčení zařízení pro připojení k internetuzdarma


Servisní práce na přípojcezdarma


Další informace

    • Podmínkou zřízení služby je dostupnost signálu DOBNET nebo existence jiné infrastruktury, která připojení umožní (metalický nebo optický kabel).
    • Dostupnost služby v místě uvažovaného připojení nezávazně a bezplatně prověří náš technik. Poté vás informuje o způsobu připojení a jeho technických parametrech, mj. o aktuální i plánované maximální rychlosti.
    • Zřízení přípojky k bezdrátovému internetu je zpoplatněno podle ceníku. Zřízení přípojky kabelem, pokud u vás není dostupný, je zpoplatněno na základě individuální cenové kalkulace.
    • Technik vás seznámí s postupem instalace a předloží vám k podpisu závaznou objednávku služby.
    • Zprovoznění přípojky proběhne zpravidla do 7 kalendářních dnů.
    • Smlouvu podepíšete s technikem při zprovoznění přípojky, v naší kanceláři v Dobřichovicích nebo si ji pošleme poštou.
    • Měsíční poplatky budete hradit převodem z vašeho účtu.
    • Přístupové body a uzly naší sítě jsou trvale monitorovány. Dostupnost služeb DOBNET Internet přesahuje 98 %.
    • Pokud nebude služba dostupná (nepůjde internet), můžete problém vyřešit podle návodu nebo kontaktovat naši technickou podporu na tel. 277 001 151.
    • Pokud závadu neodstraníte ani s naší telefonickou asistencí, vyšleme k vám technika. Jeho návštěva je bezplatná. Vadná zařízení měníme kus za kus. Obvyklá lhůta zásahu je do 24 hodin od nahlášení závady (v pracovní dny).
    • Příčinou nedostupnosti služby mohou být také plánované odstávky a neplánované výpadky.
    • K plánovaným odstávkám přistupujeme 2–4krát ročně v souvislosti s údržbou a rozvojem sítě DOBNET. Předem vás o nich budeme informovat SMS zprávou.
    • Neplánované výpadky většinou souvisejí s poruchami v elektrické rozvodné síti. Půjde-li o závažnější výpadek, budeme vás také informovat SMS zprávou.
    • Problémy s nastavením vaší domácí či podnikové sítě vám pomůžeme vyřešit na místě nebo v našem servisním středisku.
    • Využívání služby můžete ukončit ze dne na den (výpovědní lhůta je skutečně jen 1 den). Koncové zařízení technik demontuje. Nevyužitou část poplatku za měsíc, v němž bude služba zrušena, nevracíme. Za ukončení smlouvy ani demontáž zařízení neúčtujeme žádné sankce ani poplatky.
    • Podmínkou zřízení služby je dostupnost signálu DOBNET nebo existence jiné infrastruktury, která připojení umožní (metalický nebo optický kabel).
    • Dostupnost služby v místě uvažovaného připojení nezávazně a bezplatně prověří náš technik. Poté vás informuje o způsobu připojení a jeho technických parametrech, mj. o aktuální i plánované maximální rychlosti.
    • Zřízení přípojky k bezdrátovému internetu je zpoplatněno podle ceníku. Zřízení přípojky kabelem, pokud u vás není dostupný, je zpoplatněno na základě individuální cenové kalkulace.
    • Technik vás seznámí s postupem instalace a předloží vám k podpisu závaznou objednávku služby.
    • Zprovoznění přípojky proběhne zpravidla do 7 kalendářních dnů.
    • Smlouvu podepíšete s technikem při zprovoznění přípojky, v naší kanceláři v Dobřichovicích nebo si ji pošleme poštou.
    • Měsíční poplatky budete hradit převodem z vašeho účtu.
    • Přístupové body a uzly naší sítě jsou trvale monitorovány. Dostupnost služeb DOBNET Internet přesahuje 98 %.
    • Pokud nebude služba dostupná (nepůjde internet), můžete problém vyřešit podle návodu nebo kontaktovat naši technickou podporu na tel. 277 001 151.
    • Pokud závadu neodstraníte ani s naší telefonickou asistencí, vyšleme k vám technika. Jeho návštěva je bezplatná. Vadná zařízení měníme kus za kus. Obvyklá lhůta zásahu je do 24 hodin od nahlášení závady (v pracovní dny).
    • Příčinou nedostupnosti služby mohou být také plánované odstávky a neplánované výpadky.
    • K plánovaným odstávkám přistupujeme 2–4krát ročně v souvislosti s údržbou a rozvojem sítě DOBNET. Předem vás o nich budeme informovat SMS zprávou.
    • Neplánované výpadky většinou souvisejí s poruchami v elektrické rozvodné síti. Půjde-li o závažnější výpadek, budeme vás také informovat SMS zprávou.
    • Problémy s nastavením vaší domácí či podnikové sítě vám pomůžeme vyřešit na místě nebo v našem servisním středisku.
    • Využívání služby můžete ukončit ze dne na den (výpovědní lhůta je skutečně jen 1 den). Koncové zařízení technik demontuje. Nevyužitou část poplatku za měsíc, v němž bude služba zrušena, nevracíme. Za ukončení smlouvy ani demontáž zařízení neúčtujeme žádné sankce ani poplatky.

Technické podrobnosti


Maximální rychlost stahování  20 Mbps


Maximální rychlost odesílání 5 Mbps


Dostupnost služby> 98 %


Více informací vám sdělíme po dokončení bezplatného technického šetření na místě připojení.

Součásti služby


Připojovací poplatek1 490 Kč


Měsíční poplatek390 Kč


AKCE!* Měsíční poplatek pro nové přípojky — první 3 měsíce  (*Akce platí do 30. září 2017.) zdarma


Veřejná IP adresa zdarma


Instalace přípojky zdarma


Měření dostupnostizdarma


Zapůjčení zařízení pro připojení k internetuzdarma


Servisní práce na přípojcezdarma


 

Další informace

    • Podmínkou zřízení služby je dostupnost signálu DOBNET nebo existence jiné infrastruktury, která připojení umožní (metalický nebo optický kabel).
    • Dostupnost služby v místě uvažovaného připojení nezávazně a bezplatně prověří náš technik. Poté vás informuje o způsobu připojení a jeho technických parametrech, mj. o aktuální i plánované maximální rychlosti.
    • Zřízení přípojky k bezdrátovému internetu je zpoplatněno podle ceníku. Zřízení přípojky kabelem, pokud u vás není dostupný, je zpoplatněno na základě individuální cenové kalkulace.
    • Technik vás seznámí s postupem instalace a předloží vám k podpisu závaznou objednávku služby.
    • Zprovoznění přípojky proběhne zpravidla do 7 kalendářních dnů.
    • Smlouvu podepíšete s technikem při zprovoznění přípojky, v naší kanceláři v Dobřichovicích nebo si ji pošleme poštou.
    • Měsíční poplatky budete hradit převodem z vašeho účtu.
    • Přístupové body a uzly naší sítě jsou trvale monitorovány. Dostupnost služeb DOBNET Internet přesahuje 98 %.
    • Pokud nebude služba dostupná (nepůjde internet), můžete problém vyřešit podle návodu nebo kontaktovat naši technickou podporu na tel. 277 001 151.
    • Pokud závadu neodstraníte ani s naší telefonickou asistencí, vyšleme k vám technika. Jeho návštěva je bezplatná. Vadná zařízení měníme kus za kus. Obvyklá lhůta zásahu je do 24 hodin od nahlášení závady (v pracovní dny).
    • Příčinou nedostupnosti služby mohou být také plánované odstávky a neplánované výpadky.
    • K plánovaným odstávkám přistupujeme 2–4krát ročně v souvislosti s údržbou a rozvojem sítě DOBNET. Předem vás o nich budeme informovat SMS zprávou.
    • Neplánované výpadky většinou souvisejí s poruchami v elektrické rozvodné síti. Půjde-li o závažnější výpadek, budeme vás také informovat SMS zprávou.
    • Problémy s nastavením vaší domácí či podnikové sítě vám pomůžeme vyřešit na místě nebo v našem servisním středisku.
    • Využívání služby můžete ukončit ze dne na den (výpovědní lhůta je skutečně jen 1 den). Koncové zařízení technik demontuje. Nevyužitou část poplatku za měsíc, v němž bude služba zrušena, nevracíme. Za ukončení smlouvy ani demontáž zařízení neúčtujeme žádné sankce ani poplatky.
    • Podmínkou zřízení služby je dostupnost signálu DOBNET nebo existence jiné infrastruktury, která připojení umožní (metalický nebo optický kabel).
    • Dostupnost služby v místě uvažovaného připojení nezávazně a bezplatně prověří náš technik. Poté vás informuje o způsobu připojení a jeho technických parametrech, mj. o aktuální i plánované maximální rychlosti.
    • Zřízení přípojky k bezdrátovému internetu je zpoplatněno podle ceníku. Zřízení přípojky kabelem, pokud u vás není dostupný, je zpoplatněno na základě individuální cenové kalkulace.
    • Technik vás seznámí s postupem instalace a předloží vám k podpisu závaznou objednávku služby.
    • Zprovoznění přípojky proběhne zpravidla do 7 kalendářních dnů.
    • Smlouvu podepíšete s technikem při zprovoznění přípojky, v naší kanceláři v Dobřichovicích nebo si ji pošleme poštou.
    • Měsíční poplatky budete hradit převodem z vašeho účtu.
    • Přístupové body a uzly naší sítě jsou trvale monitorovány. Dostupnost služeb DOBNET Internet přesahuje 98 %.
    • Pokud nebude služba dostupná (nepůjde internet), můžete problém vyřešit podle návodu nebo kontaktovat naši technickou podporu na tel. 277 001 151.
    • Pokud závadu neodstraníte ani s naší telefonickou asistencí, vyšleme k vám technika. Jeho návštěva je bezplatná. Vadná zařízení měníme kus za kus. Obvyklá lhůta zásahu je do 24 hodin od nahlášení závady (v pracovní dny).
    • Příčinou nedostupnosti služby mohou být také plánované odstávky a neplánované výpadky.
    • K plánovaným odstávkám přistupujeme 2–4krát ročně v souvislosti s údržbou a rozvojem sítě DOBNET. Předem vás o nich budeme informovat SMS zprávou.
    • Neplánované výpadky většinou souvisejí s poruchami v elektrické rozvodné síti. Půjde-li o závažnější výpadek, budeme vás také informovat SMS zprávou.
    • Problémy s nastavením vaší domácí či podnikové sítě vám pomůžeme vyřešit na místě nebo v našem servisním středisku.
    • Využívání služby můžete ukončit ze dne na den (výpovědní lhůta je skutečně jen 1 den). Koncové zařízení technik demontuje. Nevyužitou část poplatku za měsíc, v němž bude služba zrušena, nevracíme. Za ukončení smlouvy ani demontáž zařízení neúčtujeme žádné sankce ani poplatky.

Líbí se vám tarif DOBNET Zajíc?
Volejte 277 001 111.

Poradíme se vším, co chcete vědět!

Líbí se vám tarif
DOBNET Zajíc?

Volejte 277 001 111.

Poradíme se vším, co chcete vědět!

Alternativní tarify

DOBNET Želva

Základní připojení pro stažení
e-mailů a prohlížení stránek

Rychlost až 4 Mbps

290 Kč/měsíc

Prozkoumat

DOBNET Puma

Stabilní a rychlé připojení pro
náročné uživatele a malé firmy

Rychlost až 50 Mbps

490 Kč/měsíc

Prozkoumat

DOBNET Sokol

Nejrychlejší optické připojení
(ve vybraných lokalitách)

Rychlost až 60 Mbps

590 Kč/měsíc

Prozkoumat

Nabízíme i další podporu báječného života na internetu

Volání

Levné telefonování bez paušálů
a závazků, s přenosem čísla

Již od 0 Kč/min.

Zjistěte víc

 

Televize

Desítky kanálů z celého světa
ve vašem počítači nebo tabletu

Již od 190 Kč/měs.

Vyberte si balíček

 

 

Naše služby

Služby DOBNET jsou dostupné v obcích regionu Dolní Berounka: Černošice, Dobřichovice, Halouny, Hatě, Hlásná Třebaň, Karlík, Karlštejn, Korno, Lety, Lhotka, Liteň, Malý Chlumec, Měňany, Mořinka, Podbrdy, Rovina, Řevnice, Skuhrov, Skřipel, Svinaře, Velký Chlumec, Vižina, Vonoklasy, Všenory, Všeradice, Zadní Třebaň. Dostupnost služby v konkrétní lokalitě zdarma ověříme. Kontaktujte nás

Naše služby

Služby DOBNET jsou dostupné
v obcích regionu Dolní Berounka:
Černošice, Dobřichovice, Halouny, Hatě, Hlásná Třebaň, Karlík, Karlštejn, Korno, Lety, Lhotka, Liteň, Malý Chlumec, Měňany, Mořinka, Podbrdy, Rovina, Řevnice, Skuhrov, Skřipel, Svinaře, Velký Chlumec, Vižina, Vonoklasy, Všenory, Všeradice, Zadní Třebaň.
Dostupnost služby v konkrétní lokalitě zdarma ověříme.
Kontaktujte nás

Copyright © 2017 DOBNET, z. s.